ارسال پیامک کد هدیه

دستبندی:

امکانات
ارسال پیامک کد هدیه

در این مقاله قصد داریم درباره امکانات سامانه پیام کوتاه مدیر پیامک و همچنین درباره ارسال پیامک کد هدیه صحبت کنیم همراه ما باشید.

ارسال پیامک کد هدیه

در سامانه مدیر پیامک و همچنین در ارسال پیامک کد هدیه امکان ارسال پیامک به خطوط بلک لیست (ارسال پیامک انبوه با سیم کارت)، ارسال پیامک به تفکیک استان و شهر ، ارسال پیامک به تفکیک پیش شماره، ارسال پیامک با کدپستی، ارسال پیامک بر اساس رده سنی و جنسیت ، ارسال پیامک از روی نقشه گوگل ، ارائه خط خدماتی رایگان و… وجود دارد.

شما می توانید با ثبت نام پنل اس ام اس انتخابات از سامانه مدیر پیامک و ارسال پیامک تبلیغات انتخابات برای انتخابات مختلف اعم از انتخابات مجلس ، انتخابات شورای شهر ، انتخابات ریاست جمهوری و سایر انتخابات عمومی یا داخلی شرکت ها مانند انتخابات هیئت مدیره و … تبلیغات کنید .همچنین می توانید برای ارسال پیامک تبلیغاتی برای نمایندگان و پنل اس ام اس شورای شهر  با مشاورین ما در ارتباط باشید.

ارسال پیامک کد هدیه

هدیه گرفتن همیشه برای همه افراد در هر سن وسال و هر موقعیتی باعث ایجاد حس خوشایند و احساس ارزشمند بودن است. مطمئنا هر فردی از گرفتن هدیه به وجد میاید و تا مدت زمان زیادی این حس خوب در او باقی میماند. هدف ما نیز ایجاد حس خوب و ماندگار در مشتریان است، اما چطور میتوانیم از این موقعیت برای ایجاد حس مطلوب در مشتریان استفاده کنیم؟برای خرید خط خدماتی می توانید با مشاورین مدیر پیامک تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

ارسال کد هدیه از طریق پنل اس ام اس

نه تنها یک بزار تبلیغات تاثیر گذار و هدفمند است ،بلکه یک پلتفرم پایه برای ارتباط با مشتریان نیز هست، با توجه به این قابلیت میتوانید از طریق ارسال کد هدیه حس خوشنودی ماندگار برای مشتریان ایجاد کنید. تصور کنید مشتری یک برند خاص هستید و در یک ایونت خاص که برند محبوب شما برگزار کرده است یک هدیه جذاب دریافت میکنید، چقدر حس مثبت از این هدیه دریافت میکنید و تا چه زمانی این موضوع در ذهن شما باقی میماند؟ مهم نیست که ارزش مادی هدیه چقدر باشد، مساله اصلی ایجاد ارزش برای مشتری است که توسط صاحب برند ایجاد میشود.شما با وب سرویس ارسال سریع پیامک می توانید از رقبای خود پیشی بگیرید و از خدمات متمایز پنل پیامک استفاده کنید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۶ عصر برای مشاوره رایگان تماس بگیرید

۰۲۱۹۱۵۵۹۰۰۰

برای ثبت نام پنل اس ام اس از کد تخفیف black30 استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

فعال سازی ارسال کد هدیه :

با استفاده از این امکان مخاطبان شما میتوانند با ارسال کلمه ای خاص (این کلمه کلیدی از قبل توسط شما تعیین میشود ) ، اطلاعاتی مثل شارژ ، کد هدیه و… دریافت کنند.شما با ارسال سریع پیامک با خط خدماتی می توانید با مخاطبین خود در ارتباط باشید و اطلاعات لازم کسب و کارتان را در اختیار آنها قرار دهید.

  • ابتدا می بایست یک فایل اکسل که حاوی کدهای هدیه است برای خود ایجاد کنید ، به این صورت که کدهای تعریف شده را به ترتیب از بالا به پایین در یک ستون اکسل وارد کنید.
  • در قسمت “دریافت از” شماره خط دریافت کننده پیام از مخاطبین باید وارد شود.
  • در قسمت “ارسال از” نیز میبایست شماره ای که توسط آن کد هدیه ارسال میشود قرار بگیرد.
  • در قسمت “کلمات کلیدی” ، کلمه کلیدی مورد نظر خود را ثبت کنید.

متن پیام پاسخ :

متنی که در این قسمت وارد میکنید ، در پاسخ مخاطبان برایشان ارسال میشود.
برای نمایش متن هر ستون از فایل اکسل ( در مرحله بعد باید این فایل را بارگزاری کنید) از فرمت [x] در متن استفاده کنید، ( x نام ستون است)
مثال: شماره کارت هدیه شما [A] می باشد(اگر کدها را در ستون A اکسل وارد کرده اید). در این پیام تمامی کدهای ستون A به ترتیب از بالا برای افراد ارسال می شود.آیا مزایا و معایب پیامک تبلیغاتی را میدانید روی این مطلب کلیک کنید و مطالعه کنید.

متن پیام در صورت تکرار :

  • در صورتی که مخاطبی پیام تکراری ارسال نماید ، متنی که در این قسمت وارد میکنید به آنها ارسال خواهد شد.متن
  • پیام در صورت عدم وجود: در صورتیکه هدایا و یا کدهای داخل اکسل به اتمام برسد، متنی که در این قسمت وارد می کنید به آنها ارسال خواهد شد.
  • در کادر “وضعیت” میبایست یکی از حالت های موجود را مشخص کنید. و در انتها دکمه “فعال” را انتخاب کنید و ثبت را بزنید.
    بعد از این مرحله یک “لیست هدایا” برای شما ایجاد میشود که با زدن گزینه “مشاهده” کنار هرکدام میتوانید فایل اکسل خود را آپلود کنید ( توجه کنید که حتما فایل اکسل باید با فرمت CSV ذخیره شده باشد)

آیا می خواهید تبلیغاتی به روز داشته باشید؟ پیشنهاد مدیر پیامک به شما استفاده از پنل ارسال تماس صوتی می باشد.

ثبت نام پنل اس ام اس

نحوه ی استفاده از کد تخفیف سامانه پیامک

یکی از امکانات جدید سامانه مدیرپیامک شارژ پنل پیامک با استفاده از کد تخفیف می باشد . برخی از کاربران کد تخفیف دریافت می کنند ، که این کد تخفیف با توجه به شرایط مختلف به کاربران ارائه می شود ، این شرایط ممکن است برخی از حالات زیر باشد .شما همچنین میتوانید برای خرید بهترین پنل اس ام اس مقاله راهنمای خرید بهترین پنل اس ام اس سایت مدیر پیامک را مطالعه نمایید .

حالت اول :

کاربر برای مراجعه حضوری و بازدید غرفه ایده پردازان در نمایشگاه الکامپ کد تخفیف دریافت کرده باشد .

حالت دوم :

در زمان تولد شرکت کد تخفیف شارژ برای آن ها ارسال می کند .

حالت سوم :

در زمان مناسبت ها و اعیاد به تمام یا برخی از کاربران کد تخفیف ارسال خواهد شد .

حالت چهارم :

با توجه به تصمیم و مبنای مدیریت کد تخفیف ارسال می شود .

حالت پنجم :

کاربرانی که از خدمات دیگر  استفاده نمایند نیز واجد شرایط دریافت کد تخفیف می باشند .

درصد کد تخفیفی که برای کاربران ارسال می شود متغیر می باشد و درصد مشخص شده ای ندارد زیرا با توجه به مبلغ شارژ حسابتان محاسبه می شود. برای رشد کسب و کارتان می توانید از تبلیغات پیامکی استفاده کنید که راه صدساله را برای شما کوتاه تر کند برای انتخاب بهترین پنل اس ام اس   با مشاورین ما با شماره های موجود در سایت تماس بگیرد.

نکته مهم درباره کد تخفیف پنل پیامک مدیر پیامک این است که کد تخفیف از مبلغ شارژتان کم نمی کند و تخفیف روی تعداد پیامک برای شما اعمال می شود ، به طور مثال شما می خواهید مبلغ ۶۰۰۰۰ تومان پنلتان را شارژ کنید پس از مراجعه به بخش اطلاعات مالی پنل ، زیر منو شارژ حساب را انتخاب نمایید ، پس از وارد کردن مبلغ شارژتان تیک استفاده از کد تخفیف را فعال کرده و کد را به صورت زیر وارد نمایید سپس روی گزینه اعمال کد تخفیف کلیک کنید :

همانطور که مشاهده می کنید ، شما ۹% تخفیف دریافت کرده اید و تعداد ۳۴۲ پیامک علاوه بر۳۷۹۷ پیامک خریداری شده به شما هدیه داده شده است ، یعنی شما با استفاده از کد تخفیف و مبلغ ۶۰۰۰۰ تومان شارژ حساب تعداد ۴۱۳۹ پیامک دریافت خواهید کرد .

کد تخفیف ارسال شده برای کاربران ممکن است چند بار مصرف یا یک بار مصرف باشد همچنین امکان محدودیت زمانی استفاده از کد تخفیف نیز وجود دارد.

نمایندگان فروش پنل پیامکی مدیرپیامک نیز می توانند به کاربرانشان کد تخفیف ارسال کنند ، اما توجه داشته باشند که تعداد پیامک هدیه از خودشان کسر می شود یعنی اگر تعداد ۱۰۰ پیامک به کاربرشان هدیه داده شود از شارژشان کسر خواهد شد .روش های ارسال پیامک تبلیغاتی را از مدیر پیامک بخواهید تا متخصصین ما شما را راهنمایی کنند.

امید است با این مقاله بتوانید با آگاهی بیشتری از کد های تخفیفتان استفاده نمایید .شما می توانید برای تبلیغات خود با ارسال پیامک به شماره های فعال ایرانسل به تمامی شماره های ایرانسل ارسال پیامک خود را انجام دهید امتحان کنید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۶ عصر برای مشاوره رایگان تماس بگیرید

۰۲۱۹۱۵۵۹۰۰۰

برای ثبت نام پنل اس ام اس از کد تخفیف black30 استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

ثبت نام پنل اس ام اس

با کد تخفیف black30 از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید. ثبت نام پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره  ۰۲۱۹۱۵۵۹۰۰۰ تماس بگیرید.

مطالب مرتبط :

۵/۵ - (۱ امتیاز)
ارتباط با ما

مقالات مرتبط

مشاهده بیشتر

ثبت دیدگاه

021-91559000

مشاوره و پشتیبانی