ارسال پیامک با خط ثابت

دستبندی:

امکانات
ارسال پیامک با خط تلفن ثابت

تلفن‌های قدیمی دکمه‌ای را یادتان هست؟ همان‌هایی که یک صفحه کلید چرخان داشتند و صدای زنگشان شبیه صدای زنگ تعطیل‌شدن مدرسه بود. الان دیگر از این تلفن‌ها چیزی جز یک نوستالژی قشنگ و دکوری که در کافه‌ها استفاده می‌شود چیزی نمانده. تلفن‌ها دیگر پر از دکمه‌های کوچک و بزرگ شده‌اند و هر روز ویژگی‌های بیشتری به آن‌ها اضافه می‌شود. مثلاً الان اگر با شرکت‌ها تماس بگیرید تلفن گویا جوابتان را می‌دهد و وصلتان می‌کند به جای درست. یا اگر خدایی نکرده کارتان به بیمارستان بیافتد با یک تلفن و چند شماره می‌توانید به‌راحتی نوبت بگیرید.آیا میدانید شرایط خط خدماتی چیست ؟ و چه کاربردی دارد؟

اما بحث امروز مقاله ما چیز دیگریست. ارسال پیامک از طریق تلفن ثابت! بگویید ببینم، تا به حال به حروف انگلیسی روی کلیدهای تلفن دقت کرده‌اید؟ شما را نمی‌دانم، ولی من بچه که بودم خیلی تلاش می‌کردم تا با حروف روی کلیدها کاری انجام دهم، بگذریم از اینکه تلاشم‌هایم هیچ‌وقت با موفقیت همراه نبود. اصلاً آن موقع‌ها قابلیت به عنوان “ارسال پیامک با تلفن ثابت” وجود نداشت.شما با ارسال سریع پیامک با خط خدماتی می توانید با مخاطبین خود در ارتباط باشید و اطلاعات لازم کسب و کارتان را در اختیار آنها قرار دهید.

این قابلیت در حال حاضر برای تلفن‌های ثابت فعال است. اما چطور می‌توانیم این کار را انجام دهیم؟

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۶ عصر برای مشاوره رایگان تماس بگیرید

۰۲۱۹۱۵۵۹۰۰۰

ثبت نام پنل اس ام اس

برای ارسال پیامک با تلفن ثابت باید چه کار کنیم؟

برای این کار سه راه وجود دارد:

  • استفاده از تلفن ثابت بدون نیاز به اینترنت
  • استفاده از نرم‌افزار شرکت مخابرات با نام پیاثا
  • استفاده از سامانه پیامک با خط ۰۲۱

در ادامه این ۳ مورد را با هم بررسی می‌کنیم.برای داشتن اطلاعات لازم درباره روش ارسال پیام صوتی می توانید از متخصصین مدیر پیامک راهنمایی بگیرید.

ارسال SMS از تلفن ثابت (بدون اینترنت)

در این روش قبل از همه چیز تلفن ثابت شما باید قابلیت دریافت و ارسال SMS را داشته باشد. با تهیه این تلفن‌ها و واردکردن شماره ۹۷۱۷۰۰۰ در قسمت SMS CENTER می‌توانید از سرویس ارسال پیامک تلفن ثابت استفاده کنید.شما می توانید برای تبلیغات خود با ارسال پیامک به شماره های فعال ایرانسل به تمامی شماره های ایرانسل ارسال پیامک خود را انجام دهید امتحان کنید.

پیاثا چیست؟

پیاثا (مخفف پیامک تلفن ثابت) از نرم‌افزارهای شرکت مخابرات است. برای ارسال پیامک با استفاده از پیاثا ابتدا باید آن را از سایت www.tct.ir دانلود و روی کامپیوتر نصب کنید. با این نرم‌افزار می‌توانید از طریق مودم (حتی بدون نیاز به اینترنت) به تلفن ثابت یا همراه مخاطبانتان پیامک ارسال کنید. توجه کنید که این نرم‌افزار فقط برای ارسال پیامک غیر انبوه طراحی شده است.بانک جامع شماره موبایل سراسر کشور را از مدیر پیامک بخواهید تا با فعال کردن این بخش تبلیغاتی حرفه ای داشته باشید.

ارسال پیامک با تلفن ثابت         پیام با خط ثابت ۰۲۱

دو مورد قبلی که بررسی کردیم به غیر از اینکه به سهولت در دسترس نیستند، بیشتر به درد ارسال پیامک در تعداد بسیار محدود می‌خورند و کارایی در کسب‌ و‌ کار ندارند. اما نا امید نشوید؛ روش سوم نه تنها به سهولت در دسترس است ،  بلکه برای ارسال هزاران پیامک انبوه هم کاربرد دارد.

مثلاً فرض کنید که یک مغازه موبایل‌فروشی دارید و می‌خواهید تخفیف‌ها و فروش ویژه مدل‌های جدید گوشی را به اطلاع مشتریان برسانید. اینجا دیگر شاید ارسال چند اس‌ ام‌ اس محدود جواب ندهد و بخواهید صدها پیامک ارسال کنید. این کار با استفاده از پنل پیامکی به راحتی آب‌ خوردن امکان‌ پذیر است. اصلاً اگر علاقه‌ مند به بازاریابی باشید بد نیست کمی هم درباره بازاریابی پیامکی بدانید.یکی از کاربردی ترین امکانات پنل مدیر پیامک ذخیره شماره تلفن در دفترچه پیامکی است که شماره مخاطبین خود را می توانید بصورت دسته بندی داشته باشید.

بازاریابی پیامکی چیست ؟

بازاریابی پیامکی یکی از ارزانترین و تاثیرگذارترین روش‌های بازاریابی است. کافیست مشترک یک سامانه پیامکی شوید و با یک برنامه بلندمدت خوب مشتری جذب کنید.

برای ارسال پیامک با شماره تلفن خط ثابت می‌توانید در سامانه پیامک عضو شوید و با خرید یک خط اختصاصی ۸ رقمی با پیش‌شماره ۰۲۱ پیامک ارسال کنید. هزینه استفاده از این روش بسیار ناچیز است پس از بابت هزینه‌ها اصلاً نگرانی نداشته باشید.

مراحل ثبت نام تا ارسال پیامک با تلفن ثابت

  • قبل از هر چیز می‌بایست یک پنل پیامک تهیه نمایید
  •  برای فعال سازی شماره ثابت برای ارسال پیامک اقدام به درخواست نمایید
  • جهت اطلاعات بیشتر در مورد خرید پنل پیامک مقاله راهنمای خرید پنل اس ام اس را مطالعه نمایید
  • خط ثابت ارسال پیامک برای افراد حقیقی با جواز کسب امکان پذیر است
  • خط ثابت ارسال پیامک برای افراد حقوقی با ارائه آگهی تاسیس روزنامه رسمی و معرفی نامه امکان پذیر است.
  • آیا می دانید که شما می توانید از پیامک تایید گارانتی در پنل اس ام اس خود استفاده کنید.
  •  لازم به ذکر است که ارسال sms با خط ثابت هزینه‌ای برای قبض تلفن شرکت شما ندارد
  • فقط کافی است پنل پیامکی خود را شارژ نمایید و به ارسال پیامک بپردازید .
  • میتوانید با یک پنل پیامک مخابرات معتبر کسب و کار خود را توسعه دهید.

مدارک لازم متقاضیان حقیقی خط ثابت پیامکی

  • تصویر کارت ملی
  • تصویر جواز کسب
  • تصویر درخواست خط از اپراتور ۰۲۱ ( مانند تصویر )
  • مسولیت ارسال کلیه محتوی با شماره پیامک……….. را میپذیرم . (به همراه نام و امضا)

مدارک لازم متقاضیان حقوقی خط ثابت پیامکی

  • تصویر کارت ملی شخص معرفی شده از سمت شرکت
  • آگهی تاسیس، روزنامه رسمی
  • تصویر درخوست خط ثابت از اپراتور آسانک
  • متن درخواست : اینجانب … فرزند …. به کدملی … نماینده شرکت …. به شماره ثبت … مسئولیت ارسال کلیه محتوی با شماره پیامک ……. را میپذیرم . ( همراه با آدرس، تلفن ثابت و امضا )

جمع‌بندی

هر سه روشی که در این مقاله برای ارسال SMS از خط ثابت عنوان کردیم بنا به نیازتان می‌تواند کارتان را راه بیندازد؛ اما اگر به دنبال راه‌ حلی جدی‌ تر و همیشگی هستید، روش سوم (اشتراک در سامانه پیامک) قطعاً انتخاب بهتری است، مخصوصاً اگر صاحب کسب‌ و کاری باشید و بخواهید به‌صورت انبوه برای مشتریان‌ تان پیامک ارسال کنید. اگر کنجکاو هستید و می‌خواهید قیمت ارسال پیامک دستتان بیاید و از امکانات سامانه پیامکی ما باخبر شوید، حتماً سری به صفحه تعرفه‌ها بزنید. اگر سوالی هم در مورد این مطلب ذهنتان را مشغول کرده کامنت بگذارید تا کارشناس‌ های مدیر پیامک جواب را برای شما ارسال کنند.ارسال پیامک را از مدیر پیامک بخواهید تا متخصصین ما شما را راهنمایی کنند.

همچنین پنل اس ام اس ارسال صوتی نیز در سامانه مدیر پیامک وجود دارد .

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۶ عصر برای مشاوره رایگان تماس بگیرید

۰۲۱۹۱۵۵۹۰۰۰

ثبت نام پنل اس ام اس

اگر هنوز سوالی درباره ارسال پیامک با تلفن ثابت در ذهن شما باقی مانده است ، می‌توانید با شرکت مدیرپیامک به شماره ۰۲۱۹۱۵۵۹۰۰۰ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند .

۵/۵ - (۱ امتیاز)
ارتباط با ما

مقالات مرتبط

مشاهده بیشتر

2 دیدگاه

  • طاها سینکا کریمی

    سلام من می خواستم اس ام مس پنل پیامک رو فعال کنم

    مدیر پیامک

    سلام. با تقدیم احترام .برای اینکار کافیست از قسمت بالای سایت روی دکمه ثبت نام کلیک نمایید و یا با مشاورین واحد فروش بصورت تلفنی صحبت بکنید

ثبت دیدگاه

021-91559000

مشاوره و پشتیبانی