اپراتور ۵۰۰۰۱ چیست؟ شماره اختصاصی ۵۰۰۰۱

دستبندی:

وبلاگ

معرفی خط ۵۰۰۰۱

اپراتور ۵۰۰۰۱ متعلق به شرکت رهیاب پیام گستران که  سر شماره های ۵۰۰۰۱ و ۵۰۰۰۹ را ارئه میکند. این سرشماره پیامکی  در میان رقیب هایش جز محبوب ترین ها می باشد لذا در ارائه گزارش ارسال دقیق و سریع به خوبی عمل کرده و با کیفیت ارسال مناسب و قیمت ارزان جز بهترین انتخاب های شرکت ها برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی می باشد.

معمولا کسب و کارها به دلیل هزینه پایین، سرعت بالا و انتخاب سرشماره دلخواه این اپراتور را انتخاب میکنند. اپراتور ۵۰۰۰۱ در سال های گذشته بابت تمدید خطوط هزینه ای دریافت نمیکرد اما از سال گذشته بابت تمدید اشتراک هزینه تمدید خطوط را اخذ میکند.

مزایای استفاده از خط ۵۰۰۰۱

در گذشته تعرفه ارسال این سرشماره و قیمت خطوط آن نسب به سایر اپراتور ها ارزان تر بود، اما حالا با روی کار آمدن سر شماره های جدید این سرشماره ها با چالش های جدی تری رو به رو شده اند و در تلاش هستند تا اگر مثل گذشته نمیتوانند قیمت ارسال را پایین نگه دارند، در عوض با ارائه گزارش دقیق ارسال و عدم اختلال و قطعی باعث افزایش کیفیت ارسال و پایداری ارسال پیامک ها باشند و در خصوص قیمت در حال حاضر با دیگر سرشماره ها یکی می باشد. مهم ترین مزیت این خط در حال حاضر پایدار سرویس می باشد که در مورد ارسال پیامک OTP حائز اهمیت است.

امکان ارسال لینک و شماره در متن پیامک هایی که با ۵۰۰۰۱ ارسال می شود وجود دارد و همچنین خط از ۸ رقمی تا ۱۴ رقمی بصورت دلخواه و اختصاصی میتوانید خریداری نمایید

معایت خرید خط ۵۰۰۰۱

در حال حاضر نمیتوان عیبی برای این سرشماره در نظر گرفته ولی در میان رقبای خود مثل اپراتور ۱۰۰۰ نسب به آنها سرعت آپدیت گزارش ارسال و کیفیت ارسال در ارسال های انبوه تبلیغاتی پایین تر می باشد.

تعرفه خطوط ۵۰۰۰۱

برای بررسی بروز ترین تعرفه ارسال پیامک بهتر است سری به بخش تعرفه ارسال پیامک بزنید، در حال حاضر قیمت ارسال پیامک با سرشماره ۵۰۰۰۱ مثل دیگر سر شماره ها می باشد و تعرفه خرید خط اختصاصی نیز در زیر آمده است.

۱۴ رقمی
۱۳ رقمی ۱۲ رقمی ۱۱ رقمی ۱۰ رقمی ۹ رقمی ۸ رقمی
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۲۵۰,۰۰۰ تومان ۵۵۰,۰۰۰ تومان ۱.۲۰۰.۰۰۰ تومان ۱,۵۵۰,۰۰۰ تومان ۲,۷۰۰,۰۰۰ تومان ندارد

خرید خطوط ۵۰۰۰۱

برای خرید و ثبت نام خط ۵۰۰۰۱ ابتدا لازم است پنل پیامکی ثبت نام و خرید نمایید. برای اینکار در وب سایت مدیر پیامک یکی از پنل ها را انتخاب و ثبت نام نمایید و وارد حساب کاربری خود شوید سپس در بخش عملیات حساب> خرید شماره نسبت به انتخاب سر شماره ۵۰۰۰۱ اقدام نموده و با انتخاب شماره دلخواه فرم را پر نمایید.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با مدیر پیامک تماس بگیرید: ۹۱۵۵۹۰۰-۰۲۱

به این مطلب امتیاز دهید post
ارتباط با ما

مقالات مرتبط

مشاهده بیشتر

ثبت دیدگاه

021-91559000

مشاوره و پشتیبانی